- Reaktionen
- 90.467
- Checks
- 12
Jetzt muaßt schnö schreim, bevor d'Verbindung wieder obreißt.
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Jetzt muaßt schnö schreim, bevor d'Verbindung wieder obreißt.
Jo i Wort scho drauf... hob jo eh zwa Gäste mit denen ich mich beschäftigen könnteJetzt muaßt schnö schreim, bevor d'Verbindung wieder obreißt.![]()
Glei zwoa, heit rennt s'Gschäft.Jo i Wort scho drauf... hob jo eh zwa Gäste mit denen ich mich beschäftigen könnte![]()
I dearf Di ned sekkiern ah nu.Glei zwoa, heit rennt s'Gschäft.![]()

Glei zwoa, heit rennt s'Gschäft.![]()
DankeschönSteht dir aber.. Wahnsinn mein Handy funktioniert mal in der Arbeit
Nimm beim Forstinger a Motoröl. Des is a net deira. Weu des Kernö dazoist a nimma.1l Rapsöl kostet 5,69 Euro beim Spar. Haus denan ins Hirn geschissen? Des wird jo sche langsam abnormal!

Puh....bin eh ned hübsch![]()
Ich wusste, beim Kauf, des Badeanzugs, dass ich die Farbe schon in meinem Kleiderschrank hab![]()

I frog mi wie lange sich die Leute das noch gefallen lassen? Ich kaufe keines mehr! Da fahr ich zum Bauern direkt um a Schmalz,do was i wos i hob und der Preis is ma egal!Nimm beim Forstinger a Motoröl. Des is a net deira. Weu des Kernö dazoist a nimma.![]()
Mal zum Metro schauen. Für was hab ich die Karte.1l Rapsöl kostet 5,69 Euro beim Spar. Haums denan ins Hirn geschissen? Des wird jo sche langsam abnormal!
Hast dir heute unabsichtlich zwei Portionen Mut in den Kaffee getropft?
Irgendwie zu viel Stoff![]()
Eigentlich war Gartenarbeit angesagt..... aber das haben wir aufgrund der Wetterlage wieder verworfen.... jetzt haben wir vor....nach Tulln zum Starkl und Prascaz zu fahren.Und? Was gema heute an?

Was hat heute eine Kunde zu mir gesagt?Weit haumas brocht mit unsare Trottelpolitiker![]()
Ich geb mir mal den Samstagseinkaufswahnsinn![]()
Wir habens schon hinter uns..... und Öl ist sogar bei uns inder steht bei mir auch noch am Plan![]()
Soit ma si do ned amoi de Froge stön, ob ned genau des da Grund is dafia, dass vü Politiker Trottln san. Wer tuat si denn des nu aun, waun ma so wos heart: Aun d'Waund stön.Was hat heute eine Kunde zu mir gesagt?
Alle an die Wand stellen ...![]()
Ich hab fast durchwegs mit "alten" Leuten zu tun und die schmeissen schon mit extremen Sagern um sich.Soit ma si do ned amoi de Froge stön, ob ned genau des da Grund is dafia, dass vü Politiker Trottln san. Wer tuat si denn des nu aun, waun ma so wos heart: Aun d'Waund stön.
Natürlich is des schnö amoi gsogt, oba ma soid schon ah drüber nochdenga, wos des konkret bedeutet.
Sovü Trottln hoit ka Wand ausWas hat heute eine Kunde zu mir gesagt?
Alle an die Wand stellen ...![]()