- Reaktionen
- 130.581
- Checks
- 65
Die ist noch mit nachlesen beschäftigtMoi de @Mitglied #493785 frogn wies bei de tschechn woa??
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Die ist noch mit nachlesen beschäftigtMoi de @Mitglied #493785 frogn wies bei de tschechn woa??
I no ima ned….
Gefriendzoned hoaßt "in die Friendzone gesteckt worden sein".Ich hab gelernt das Google das Wort kennt.
Wollen wir fragen?![]()
Sei doch ned so nochtrogend!Na dann weißt ja auch das ma ned so schnö was vagessn wie zB deinen Post
der güt für mi a … oiso nix Jacky
![]()
Gefriendzoned hoaßt "in die Friendzone gesteckt worden sein".
Friendzone – Wiktionary
de.wiktionary.org
Bringt nix, weil ich den Zusammenhang mittlerweile vergessen habGefriendzoned hoaßt "in die Friendzone gesteckt worden sein".
Friendzone – Wiktionary
de.wiktionary.org
I les nur mit.Moi de @Mitglied #493785 frogn wies bei de tschechn woa??

Was lacht ihr? Ich hab Durst!Aber jetzt muss ich leider .... Was zum trinken holen gehen![]()
I hob mei Büdl in mei Galerie gstöd weiß mi ned gwina hobts lossnHod ned de @Mitglied #527237 nu a Tscheckibüdl des postn wü?![]()

Hast ja jetztI hob mei Büdl in mri Galerie gstöd weiß mi ned gwina hobts lossn![]()
Daun derfst a neix mochn!I hob mei Büdl in mri Galerie gstöd weiß mi ned gwina hobts lossn![]()

Ich gratuliere dir malI hob mei Büdl in mri Galerie gstöd weiß mi ned gwina hobts lossn![]()
I hob mei Büdl in mri Galerie gstöd weiß mi ned gwina hobts lossn![]()
Wos hoaßt do ned gwinna hobn lossn?I hob mei Büdl in mri Galerie gstöd weiß mi ned gwina hobts lossn![]()

Jetzt host owa gwunna, gratuliere!I hob mei Büdl in mri Galerie gstöd weiß mi ned gwina hobts lossn![]()

Jetzt host eh gwunanI hob mei Büdl in mei Galerie gstöd weiß mi ned gwina hobts lossn![]()
Gratuliere dirI hob mei Büdl in mei Galerie gstöd weiß mi ned gwina hobts lossn![]()
Ich seh jetzt das Problem nicht wirklichI hob mei Büdl in mei Galerie gstöd weiß mi ned gwina hobts lossn![]()