- Reaktionen
- 365.738
- Checks
- 28
Toller Anblick! Super Figur und hübscher BikiniSöba schuidman beachte die farblich passenden Socken. Vor 1 Stunde war´s noch kühler
![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Toller Anblick! Super Figur und hübscher BikiniSöba schuidman beachte die farblich passenden Socken. Vor 1 Stunde war´s noch kühler
![]()
D' @Mitglied #513259 kunnt ah wieder amoi....@Mitglied #493785 sitzt im Auto
@Mitglied #171262 wü ned schon wieder
@Mitglied #442677 vermutlich ah ned ... ( übrigens... weiß wer, was mit der Himbeere passiert ist ?)
Hab ich total gerne öffentlichen VerkehrDes Klimaticket is jo eh guat und super. Es gabad oba ah vü soiche "Hie-und-da-Fohrten", de ma sche mit öffentliche Verkehrsmittel bestreiten kunntat. Waun des oba deutlich teurer is ois s'Auto, daun wird ma des ned mocha.
Wos aunders: Des warad doch amoi a Sexthema - öffentlicher Verkehr.![]()
Geh, do gibt's doch koa Quote.
Männer sind dran
Aber du opfert diOlle feig![]()
Was macht die Marillenblüte in der Wachau?
Hiatz grod is a Sexthema schlecht, weil sie de Feigen ned schreim draun.Hab ich total gerne öffentlichen Verkehrbitte gern geschehen
Öffentlich oder nicht egal Hauptsache VerkehrHab ich total gerne öffentlichen Verkehrbitte gern geschehen
Na i fahr von oft bus oder Zug oder so ...Öffentlich oder nicht egal Hauptsache Verkehr
I muas nu orbatn..... mi haumd heit sch amoi zerlegt und jetzt is ruhigWieso geht denn do heit nix weida?![]()
Hosen oder Hosn ?Da @Mitglied #599890 hod koa Zeit, der muaß Hosen schaun in OÖ.![]()
Herrlich ... einer meiner LieblingsspeisenLinsen mit Speck und Semmelknödel
Schreib Gabi schreibI muas nu orbatn..... mi haumd heit sch amoi zerlegt und jetzt is ruhig
I hätt scho a Büdl![]()
Dazöh!Na i fahr von oft bus oder Zug oder so ...
Und so Sachen halt..
Hab a scho Verkehr beim öffentlichen Verkehr gehabt...so was halt
Tolle Beine
Wo host den jetzt de Linsen hergefangt von zu Mittag?Herrlich ... einer meiner Lieblingsspeisen
![]()