- Reaktionen
- 268.708
- Checks
- 81
Is billig in da erhoitungEh ehm eh ... hilfe @Mitglied #579507 @Mitglied #599890 oder @Mitglied #158451 des ist a typisch männliche Patsche wie redet man sich da raus ?![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Is billig in da erhoitungEh ehm eh ... hilfe @Mitglied #579507 @Mitglied #599890 oder @Mitglied #158451 des ist a typisch männliche Patsche wie redet man sich da raus ?![]()
Eigentlich ned?Eh ehm eh ... hilfe @Mitglied #579507 @Mitglied #599890 oder @Mitglied #158451 des ist a typisch männliche Patsche wie redet man sich da raus ?![]()

Mist ... wieso erfahr ich das erst jetzt??heast....des mochn nua mia mauna![]()
Hod Sie a so launge Ohrn??I glaub bei uns woar scho da Ostahos!![]()
Bei euch heißt es streichelnMist ... wieso erfahr ich das erst jetzt??
Da @Mitglied #599890 is ned recht guat im Aussiredn, des hob i gestan gsegn, wia a in da Bredouille woar.Eh ehm eh ... hilfe @Mitglied #579507 @Mitglied #599890 oder @Mitglied #158451 des ist a typisch männliche Patsche wie redet man sich da raus ?![]()
Ois wie wer, ha!Hod Sie a so launge Ohrn??

I brauch mi ned aussi redn weil i mi in nix einired!Da @Mitglied #599890 is ned recht guat im Aussiredn, des hob i gestan gsegn, wia a in da Bredouille woar.![]()

Da ostahos!!Ois wie wer, ha!
Zum essen kriagst du eh nixAusnahmen weihnachtskekse
![]()
Wast eh:Da ostahos!!

nackt!Wos den![]()
Aufmerksame MitleserinDie Diskussion hatten wir schon mal ...![]()
Guade Frage....entweder an Salat mit Hühner streifen oder Wraps....koch i vl...keine Ahnung...Was koch ich morgen?
Bei euch heißt es streicheln![]()
Hob i obsichtlich weg lossnnackt!
na gut ... dann füge ich das hinzu ... meinetwegen nicht ganz nackt, aber auch nicht vollständig bekleidetHob i obsichtlich weg lossn![]()
Wia fü "I brauch mi ned aussi redn weil i mi in nix einired!![]()
" host Du insgesaumt kriagt gestan?