- Reaktionen
- 244.770
- Checks
- 79
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Sicha auf so an oidn Projektor 📽 wengan Oita warats![]()
Wie floch, is floch?heas du freche laus,, i hob scho an flochn schirm daham....
Und mir wie dir mit Titanic....Herr der Ringe und Hobbit kenn ich allesehr geil
so gehts mia bei TITANIC......
naujo, hauch dünn wie dei NegligeeWie floch, is floch?
Mah.... do mochst erm jetzt sicha wieda die ur Freid.Und mir wie dir mit Titanic....Herr der Ringe und Hobbit kenn ich alle![]()
I hob heit a so an Netzfumml aughobt, is dei Büdschirm a so glöchat?naujo, hauch dünn wie dei Negligee![]()
hachUnd mir wie dir mit Titanic....Herr der Ringe und Hobbit kenn ich alle![]()
Bist leicht min Traktor drübergforn?heas du freche laus,, i hob scho an flochn schirm daham....

Jetzt schreibt a sicha glei wieda... "Büdl".hob heit a so an Netzfumml aughobt, is dei
Jetzt schreibt a sicha glei wieda... "Büdl".
Dann schreib i erm, dass er si no gedulden muss.. manndi und i san uns net einig, welches wir nehmenJetzt schreibt a sicha glei wieda... "Büdl".
Schick's dem Alex.... der hilft euch sicher gern bei der Entscheidung.Dann schreib i erm, dass er si no gedulden muss.. manndi und i san uns net einig, welches wir nehmen![]()
Schick's dem Alex.... der hilft euch sicher gern bei der Entscheidung.![]()
Nana Zwa geht aDann schreib i erm, dass er si no gedulden muss.. manndi und i san uns net einig, welches wir nehmen![]()
Na des därfst ned riskieren
Des tuat er sowieso immer.
Naaaa eh net, hea auf… sonstNa des därfst ned riskieren![]()