- Reaktionen
- 70.113
Echt ?Guten Morgen....Regen juhu, wieder ned gießen....zuerst moi Kaffee ans Bett liefern![]()
I hob grod de sprenger bei sonnenschein aufgstöt, des pick i ned
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Echt ?Guten Morgen....Regen juhu, wieder ned gießen....zuerst moi Kaffee ans Bett liefern![]()
Bei uns in WT kommt sie auch schon durchSt Pölten noch sonne
Jo echt....schöner leichter RegenEcht ?
I hob grod de sprenger bei sonnenschein aufgstöt, des pick i ned
![]() |
Im Augenblick, Heiter bei 27,2... STP 20°C Regen
Moorrggääääähhhhhnn ![]()
Jetzt her amoi auf mit deina Wischarei,Sonntag is los di amoi verwöhnen!☺I bin zufrieden mit den 15 Grad die wir haben....braucht man wenigstens beim Putzen ned schwitzen![]()
Sonntag is immer mein Tag wo i Sachen mach wo i de ganze Woche ned dazu komme...dafür kocht eh mein MannJetzt her amoi auf mit deina Wischarei,Sonntag is los di amoi verwöhnen!☺
Nau schau her, host jo a so an braven !Sonntag is immer mein Tag wo i Sachen mach wo i de ganze Woche ned dazu komme...dafür kocht eh mein Mann![]()
Eh sowieso....i würd erm eh ned hergebn...aber i glaub so schlecht hat ers a Ned dawischtNau schau her, host jo a so an braven !![]()
des hod mei Ex-Frau a imma gsogt, bis sa si während meina Chemo an aundan gfundn hod....i würd erm eh ned hergebn...
I geh jz wirkli grod wieder schlofnMaaaaa schlofst no gö,
hob di oghoit und sitzt vaschlofn aum beifohrasitz, müch in da haund und de butta host in da kühbox
De marmelad hob i von da oma mit, wäu do ist gnua rum drinnen![]()