- BeitrÀge
- 12.784
- Reaktionen
- 85.473
- Checks
- 6
u daunn hÀtts de volle procht zum sehng kriagtnau jo, die krampusmaskn warad beim bier eh im weg gwesen ....![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfĂŒgbar.
u daunn hÀtts de volle procht zum sehng kriagtnau jo, die krampusmaskn warad beim bier eh im weg gwesen ....![]()
was machst denn du so?wos mochts ihr immer vor an date? schleifts eich de hornhaut weg? rasierts ihr a herzerl ins brusthoar? rubblts ihr vl u moi gach?.... varrots ma eicha to-do-listn![]()
oiso ...wennst mi goar so direkt frogstDu wĂŒst leicht beim ersten Date a Bussi weiter unten haben ???? Interessant!!!![]()
u daunn hÀtts de volle procht zum sehng kriagt![]()
a net nett
- De Zenzi
- De Miazl
- De Gredl
Äuruaf'n und dazöh'n dass mei Goidfisch Duachfoi hod und i desweg'n ka Zeit hob
Ja dann red die aus !!!! Wir solln ja wissen wie ma mit dir verfarhren sollnoiso ...wennst mi goar so direkt frogst![]()
was machst denn du so?
i bi sehr speziell beim lecknJa dann red die aus !!!! Wir solln ja wissen wie ma mit dir verfarhren solln
- De Zenzi
- De Miazl
- De Gredl
wenn jetzt nu a dorli auftaucht, is er da mÀrchenprinz!Externe Inhalte von YouTubeDieser Beitrag beinhaltet externe Inhalte von YouTube. YouTube könnte Cookies auf deinem Computer setzen bzw. dein Surfverhalten protokollieren. Mehr Informationen zu Cookies und externen Inhalten findest du in unserer DatenschutzerklÀrung.
Möchtest du die externen Inhalte laden?
mah ....i hob den song geliebt ois kinddie zenzi und die greta?wenn jetzt nu a dorli auftaucht, is er da mÀrchenprinz!
Externe Inhalte von YouTubeDieser Beitrag beinhaltet externe Inhalte von YouTube. YouTube könnte Cookies auf deinem Computer setzen bzw. dein Surfverhalten protokollieren. Mehr Informationen zu Cookies und externen Inhalten findest du in unserer DatenschutzerklÀrung.
Möchtest du die externen Inhalte laden?
Da werd ich mal Ăben anfangen das i mei Nosn darett!!!i bi sehr speziell beim lecknseit i moi wem dabei de nosn brochn hob,
vl soitast stott de turnschuach an rugbyhöm trogn?Da werd ich mal Ăben anfangen das i mei Nosn darett!!!
i bi sehr speziell beim lecknseit i moi wem dabei de nosn brochn hob,
He HALLO i bi ja ka Kua mir an schlecker von 1Meter !!!!vl soitast stott de turnschuach an rugbyhöm trogn?![]()
tipps do net so laut, mi wird nie wieda wer daten woin![]()
![]()
![]()
![]()
dees is do kaaa damenrunde, dees is a killerbrigade!![]()
Aber ma gwent si eh an ois!!!![]()
![]()
![]()
![]()
dees is do kaaa damenrunde, dees is a killerbrigade!![]()
Viele mögen die SchÀrfe beim Blow Job nichtwieso kane zuckerl?![]()
He HALLO i bi ja ka Kua mir an schlecker von 1Meter !!!!
Viele mögen die SchÀrfe beim Blow Job nicht![]()
tipps do net so laut, mi wird nie wieda wer daten woin![]()