N
Gast
(Gelöschter Account)
Geht's bitte in den anderen Bussal Therad.. Der hier is schwerst gestört.. Ähm. Seriös..Wart i ziag schnell mei Hosn owi dasst mein Oarsch a triffst...![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Geht's bitte in den anderen Bussal Therad.. Der hier is schwerst gestört.. Ähm. Seriös..Wart i ziag schnell mei Hosn owi dasst mein Oarsch a triffst...![]()
Auf alle Fälle nach Schnitte..
Küffitn moi an..Kriagt ma direkt an Appetit auf erm...![]()
Auf a oide abgestandene, leicht schimmlige Schnittn??Kriagt ma direkt an Appetit auf erm...![]()
tuast scho wieda untertreibenAuf a oide abgestandene, leicht schimmlige Schnittn??

Ja sicher... Was machast du an meiner Stelle??tuast scho wieda untertreiben![]()
Auf a oide abgestandene, leicht schimmlige Schnittn??
des mit abgstandn hätt iwoi weglassnJa sicher... Was machast du an meiner Stelle??![]()
Ja... Nimm da liawa wos frisches...Asso, na daun ned
Danke für die Warnung, ich war schon in Versuchung...
Hab ma denkt des wa nu des bessere dran das was absteht...des mit abgstandn hätt iwoi weglassn![]()
Bitteschön, sehr gerneDankeschön![]()

wenns durchgehend steht, bin i ma ned so sichaHab ma denkt des wa nu des bessere dran das was absteht...![]()
Du findst a immer a Haar in da Suppn, was??wenns durchgehend steht, bin i ma ned so sicha![]()
![]()
.. Im zachen Alter.Auf a oide abgestandene, leicht schimmlige Schnittn??
Des klingt bärvers.I nimm eh lieber mei @Mitglied #582505 ❤
Da hast recht..I nimm eh lieber mei @Mitglied #582505 ❤
Wenigstens hat a nu welche... Wenn a wenigeDu findst a immer a Haar in da Suppn, was??![]()
ach - gehn Dir die auch noch ausDu findst a immer a Haar in da Suppn, was??![]()
Na. Mir ned...ach - gehn Dir die auch noch aus![]()
![]()