L
Gast
(Gelöschter Account)
Wenn ma scho I-Tipfl reiten tuan: waratn THE PLATTERS (1955) richtig…Richtig Elvis wäre Ahaha![]()
Oba wer hot’s populär gmocht? Da Freddie
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Wenn ma scho I-Tipfl reiten tuan: waratn THE PLATTERS (1955) richtig…Richtig Elvis wäre Ahaha![]()
Höööö. Ned immer Olle vo Haus aus in an Topf. Ein geistiger Tiefflieger reichtOida, hobt’s eis Burgenlandla gor koa Büldung???
Des is vom FREDDIE MERCURY…![]()
Jo und weida. Wer bist jezan du?Grias eich!
Geht jo lustig o doda!
Hat, JoRaunzen du![]()
Nau a BurgenlandlaJo und weida. Wer bist jezan du?![]()
So vü Einwohner hot des Burgenland jo got nit, wo’s do Leut herin herumtummelnNau a Burgenlandla![]()

Freiwillig ausgwandert oder verstoßen worn?Nau a Burgenlandla![]()
Du. Er schweigt…. I denk des wor nix mit freiwilligFreiwillig ausgwandert oder verstoßen worn?![]()
Dem wird’s deinetwegen die Sproch verschlogn homDu. Er schweigt…. I denk des wor nix mit freiwillig![]()
Geh naaaa. Host scho wieder schlecht Wetter über mich vor an Frischling gemacht während meiner absenzDem wird’s deinetwegen die Sproch verschlogn hom![]()
NIEMALS!Geh naaaa. Host scho wieder schlecht Wetter über mich vor an Frischling gemacht während meiner absenz![]()
du pokerst? sagt dir das "kings" etwas?Musst zum pokern kommen![]()
![]()
Wenn’st mi so frogst: joooNIEMALS!
Glaubst, des trauad i mi?![]()