- Reaktionen
- 85.452
- Checks
- 6
nur mimosn do... dir werd i mei album definitiv nie zangbitte tu uns das doch net an, was haben wir dir getan???
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
nur mimosn do... dir werd i mei album definitiv nie zangbitte tu uns das doch net an, was haben wir dir getan???
aha...welches Album dennin mei album *gg*
das ist so lieb von dir dankenur mimosn do... dir werd i mei album definitiv nie zang![]()
Faszinierend. So einen Freund hab ich auch.Frag halt für ne Freundin von ner Freundin. ...komm, du bist doch kreativ![]()
bitte mach a Video davonnu bessa... daunn huck i mi mit mein postrossoarsch drauf...![]()
moch i da...oba zerst muass i meine markn leckn u mei radl aufblosn... *ächtz*bitte mach a Video davon
fürs blasen und lecken gibts doch eh genug Freiwillige do, des musst net selber machen...moch i da...oba zerst muass i meine markn leckn u mei radl aufblosn... *ächtz*
wenns gscheit werdn soi,moch i mas prinzipiell söbafürs blasen und lecken gibts doch eh genug Freiwillige do, des musst net selber machen...
is natürlich a klar, bei de ganzen Eseln dawenns gscheit werdn soi,moch i mas prinzipiell söba![]()
wenns gscheit werdn soi,moch i mas prinzipiell söba![]()
passt schu... den gresstn schupps i eh owiis natürlich a klar, bei de ganzen Eseln da
wannst Hilfe brauchst...passt schu... den gresstn schupps i eh owi![]()
oida schwede... heit wirds echt stressig...in esel eliminiern, leckn, blosn und de vün briafmarknzumpferl augaffn...u fümen soit i a nu ...pfffffDAVON....möchte ich nun ich ein Video! Bist du so gelenkig?![]()
momentan wengan leckn meiner muschi![]()
iwöche erfoahrungen mit einschläfern vo eseln?wannst Hilfe brauchst...
da experimentieren wir einfachiwöche erfoahrungen mit einschläfern vo eseln?![]()
mhnäm...obwoih...wenn i mi draufhuck is er a 100pro hida experimentieren wir einfach![]()
na wir gehen lieber auf Nummer Sichermhnäm...obwoih...wenn i mi draufhuck is er a 100pro hi![]()
kastriern geht a, oda??na wir gehen lieber auf Nummer Sicher