W
Gast
(Gelöschter Account)
Wos isn des fia Arbeitsmoral?sicha ned...de wochn los i mir vo niemanden versaun
![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Wos isn des fia Arbeitsmoral?sicha ned...de wochn los i mir vo niemanden versaun
![]()
Wos is des?Arbeitsmoral
Mit an Haxn schon im Ruhestand !Wos isn des fia Arbeitsmoral?
und da zweite hinktMit an Haxn schon im Ruhestand !![]()
.....Sie haben Ihr Zielfasterreicht!und da zweite hinkt![]()
wenn i dran denk das i bereits länger arbeit als ned und trotzdem nomoi sovü muas........Sie haben Ihr Zielfasterreicht!![]()
Uiuiui...dann hast eh noch viel vor,mich können's in 5 Joah amwenn i dran denk das i bereits länger arbeit als ned und trotzdem nomoi sovü muas...
eigentlich rechne ich damit, se trogn mi mit 72 vo da leiter weg. zumindest so das vorhaben....Uiuiui...dann hast eh noch viel vor,mich können's in 5 Joah am.....!
![]()
eigentlich rechne ich damit, se trogn mi mit 72 vo da leiter weg. zumindest so das vorhaben....
muas mir wohl wos mitn kaputtn kreuz einfalln lossn![]()
Budern, Bua, budern. Mit da Marlene.muas mir wohl wos mitn kaputtn kreuz einfalln lossn
Dann darfst dich aber nicht zu oft massieren lasseneigentlich rechne ich damit, se trogn mi mit 72 vo da leiter weg. zumindest so das vorhaben....
muas mir wohl wos mitn kaputtn kreuz einfalln lossn![]()
Budern, Bua, budern. Mit da Marlene.![]()
i griag a staatsbegräbnisOptimal - bei deiner Beerdigung werden sie dir dann Dank und Anerkennung aussprechen, da du dem Staat nicht zur Last gefallen ist. Heute noch arbeiten, morgen schon abtreten - so macht das ein guter Staatsbürger![]()
wer ist fred? i bin ned schwulin an anderen Fred!

i griag a staatsbegräbnis![]()
Externe Inhalte von YouTubeDieser Beitrag beinhaltet externe Inhalte von YouTube. YouTube könnte Cookies auf deinem Computer setzen bzw. dein Surfverhalten protokollieren. Mehr Informationen zu Cookies und externen Inhalten findest du in unserer Datenschutzerklärung.
Möchtest du die externen Inhalte laden?
......wer ist fred?
der hupft ma zvü umadum
i griag a staatsbegräbnis![]()
na godseidonk griag is donn neama mit...Na, maximal a VideobotschaftMeistens wird oba nur a Standardtext vorglesn
![]()
na godseidonk griag is donn neama mit...