- Reaktionen
- 202.101
Ka Problem, ziag` owa ka Schnoferl.
Mit so ana synthetischn` Frag` kummst doch jetzt net von ungefähr daher.
Net umasunst frogst so verschlagen.
Meiner Meinung noch wüst du dem Sol a „Toller Hecht“-Feeling schenken, owa auf Kosten deiner eigenen Befriedigung.
So total unmerklich.
Vorg`schoben unter dem Vorwand, dass eh olle Weiber so waratn` und earm am Liabstn Tog & Nocht nur mehr nockert seng` wollen.
Für mi` klingt des, ois warast spitz wia a Bam voller Affn` analog zu ana zoganen Schleimspur von an fetten Weinbergschneck` am Cobenzl.
Des druckt an scho` im Vorbeigehen de Augerl ein.
So offensichtlich wia a Camel Toe in hautenge Leggins von ana Schamhaarbefreitn`.
`S errinnert an a Madl aus da ersten Reih` bei an Robbie Williams Konzert des schreit "bitte fick` mich von do bis noch Nebraska!".
Da Dialog liest se so, ois tät` a Vierzehnjährige an Bauhackler anhimmeln und da nonchalante Bauhackler versucht zumindest a gewisse Contenance zu wahren.
Se brummt, de Oide.
Wurscht, hot eh kana g`merkt.
Bemüht, fordernd oder dominant is` do goar nix.
I hob da nur g`schriebn`, weil für mi de passende Antwortmöglichkeit net dabei war.
Da muss ich mich ja Mal bedanken für deine ( schwer zu lesenden) ehrlichen Worte.
Dass die Reaktion von Leuten die einen mögen anders ausfallen als von denen, denen es wurscht ist, war mir schon bewusst.
Ich bin aber die alte Schachtel in der ersten Reihe bei den Chippendales