- Reaktionen
- 10.042
- Checks
- 1
Bei die Neichn funkt jo da Bergstarter a ned mehrEs oamen baun mid de laren Batterien![]()

Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Bei die Neichn funkt jo da Bergstarter a ned mehrEs oamen baun mid de laren Batterien![]()

Dir trau ichs eh glei zua, dassd an 100PS Traktor a Kurbel einbaustRicht di a Kurbel zum Ankurbeln dafir![]()
Wenigsten Aaana hod MitleidEs oamen baun mid de laren Batterien![]()
I hob mol mit n 188er über die Wegzapfwelle an aundan gstartDir trau ichs eh glei zua, dassd an 100PS Traktor a Kurbel einbaust![]()
So ghert des. Und sunst hoit anrenna wenn ma urdntlich Knedln gessn hotI hob mol mit n 188er über die Wegzapfwelle an aundan gstart
Baust da a wagerl mid ana BatterieWenigsten Aaana hod Mitleid![]()
So auf de Art dea wo ihn bringt, soin a wieda wegtuanWie i immer sog. Da Schnee is immer nu vo aloa weggangen.
Und dann hams in 6 Volt Bugl mit 24 gstart.Baust da a wagerl mid ana Batterieund voast zum Traktor
Daun owa nima ostön
Kenne ich aus dem4tl
![]()
Und die z engan Schuach!Es oamen baun mid de laren Batterien![]()
Ma braucht koa Wagerl, wenn ma mehrere Traktor hodBaust da a wagerl mid ana Batterieund voast zum Traktor
Daun owa nima ostön
Kenne ich aus dem4tl
![]()
Do gibt’s sicha a App dazuaMa braucht koa Wagerl, wenn ma mehrere Traktor hod.
Des is a Umscheußn bei de heutigen Traktoren... do muaß ma z'erscht 8 Schrauben und a Blech und an Plastikkostn abmontiert, bis ma zu de Pole dazukimmt
Beim Oidn mochst d'Motorhaube auf und zack - do sand de Pole
Wir haum den Traktor erscht vor 3 Tagen mit einem anderen weggestartet, weil da Schwiebua s'Liacht brennen hod lossn. Fazit: de Batterie woar sowieso scho schwach, sunst hätt sie sich wieder beim Gebrauch des Traktors ordentlich aufladen müssen.
Jo so a wagerl hob i a. Aber anscheinend der Rest vo meiner Ortschaft net. Muass Moi schauen wo des überhaupt isBaust da a wagerl mid ana Batterieund voast zum Traktor
Daun owa nima ostön
Kenne ich aus dem4tl
![]()

Unten beim Markus!Jo so a wagerl hob i a. Aber anscheinend der Rest vo meiner Ortschaft net. Muass Moi schauen wo des überhaupt is
Griaß Eich!!![]()
Nur der Zaun ?So da Winter kann kommen. Mein Zaun steht, jetzt is mir alles würscht![]()
Is wia mit an Anhänger. Den bringens da nur wenns üban Randsta gfohrn san und an Rafn zsammghaut habn.Jo so a wagerl hob i a. Aber anscheinend der Rest vo meiner Ortschaft net. Muass Moi schauen wo des überhaupt is
Griaß Eich!!![]()
Des is jo des blede. Der hod's netUnten beim Markus!![]()
Oder de Deichsel verbogen isIs wia mit an Anhänger. Den bringens da nur wenns üban Randsta gfohrn san und an Rafn zsammghaut habn.
Moderne Technik..... und dann glei is Steuergerät a gschossn.Ma braucht koa Wagerl, wenn ma mehrere Traktor hod.
Des is a Umscheußn bei de heutigen Traktoren... do muaß ma z'erscht 8 Schrauben und a Blech und an Plastikkostn abmontiert, bis ma zu de Pole dazukimmt
![]()
Beim Oidn mochst d'Motorhaube auf und zack - do sand de Pole
Wir haum den Traktor erscht vor 3 Tagen mit einem anderen weggestartet,
Oder de Deichsel verbogen is![]()