- Reaktionen
- 97.797
- Checks
- 126
ganz im Gegenteil, jetzt fangt deine Arbeit jo erst anOiso hätte ich nichts mehr zu tun?Na dann kimm und leg di jetzt her da.
![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
ganz im Gegenteil, jetzt fangt deine Arbeit jo erst anOiso hätte ich nichts mehr zu tun?Na dann kimm und leg di jetzt her da.
![]()
Wia? Muss i di ausziagn a nu?ganz im Gegenteil, jetzt fangt deine Arbeit jo erst an![]()
Die @Mitglied #100330 is owa erst heut ang‘reist, do woara vermutlich scho ausgflogn, sonst hätt‘s eahm scho de Wadln viereg‘richtVielleicht nennt er sich nach der Nacht schon erfahren122![]()
![]()
najo....is wie Weihnachten oder soWia? Muss i di ausziagn a nu?![]()
Schau mal ob des Zimmer 29 im 2. Stock belegt is.Is des sowos wia Zahlenmysthik, dass 14 und 2x14 nu immer leer san![]()
Wieso? Find i leicht a a Beleichtung vor?najo....is wie Weihnachten oder so
Jo, do san @Mitglied #478451 und inoffiziell @Mitglied #125890 drinSchau mal ob des Zimmer 29 im 2. Stock belegt is.![]()
i kunnt ma no schö a Mascherl umbindenWieso? Find i leicht a a Beleichtung vor?![]()
@Mitglied #612127Mitbewohner von Zimmer 13?
Des is a schwierige Foi, göi kunnt ma no schö a Mascherl umbinden
und Beleuchtung brauch ma kane......ich strahle auch so![]()
ois Frau hod mas hoid ned immer leichtDes is a schwierige Foi, gö![]()
Dann lass ma a des Mascherl weg... stört eh nur.i kunnt ma no schö a Mascherl umbinden
und Beleuchtung brauch ma kane......ich strahle auch so![]()
nana, donn wolln de andern a mitspielenDann lass ma a des Mascherl weg... stört eh nur.und wir miassn a ned unbedingt ins Zimmer... da Gang geht scho in Ordnung fia mi.
![]()