- Reaktionen
- 85.474
- Checks
- 6
i hob mi *auf arizona* net tippn trautI was net, auf was für an Beitrag du di beziehst - aber es kann höchsten wer AUF mir reitn, net durch.
I bevorzug eh, wenn i ruhig liegen kann.
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
i hob mi *auf arizona* net tippn trautI was net, auf was für an Beitrag du di beziehst - aber es kann höchsten wer AUF mir reitn, net durch.
Gschamig?i hob mi *auf arizona* net tippn traut![]()
wos sunst??Gschamig?
I hätt docht du frogst um an Proberitt an. Reverse Cowgirl bitte.wos sunst??![]()
Bist eh schwindlfrei?
Wenns ma a knackwatschn gibt nimmaBist eh schwindlfrei?
I hätt docht du frogst um an Proberitt an. Reverse Cowgirl bitte.
Du fauliI was net, auf was für an Beitrag du di beziehst - aber es kann höchsten wer AUF mir reitn, net durch.
Wieviel passenWas i nit versteh, is, wie man das "schätzen" kann?
AsooooWieviel passen?
Jo sogar der jaffa war dabeiAsoooosigst...durchs redn kumman d"Leit zam
![]()
Du, die haben heutzutage a ganz andre Namen...navel, halbblut, onio, oder zuluJo sogar der jaffa war dabei![]()
![]()
...als ehemaliger Lust und Vitaminspender ...Du, die haben heutzutage a ganz andre Namen...navel, halbblut, onio, oder zulujaffa is da schon fast rassistisch! Da sperrens di a bald in die geheime kammer im naturhistorischen museum
![]()